از ۳۰ کرسی تلاوت،افطاری ساده تا جشن های شهری و مسابقات ویژه

بیش از صد برنامه ویژه برای ماه مبارک رمضان

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر از اجرای ویژه برنامه های همچون کرسی های تلاوت قرآن کریم ، افطاری ساده تا جشن های شهری به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان در مناطق ششگانه شهر خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید بهنام میرزاپور رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر در مورد برنامه های این سازمان به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: از جمله برنامه های پیش بینی شده می توان به اجرای بیش از سی کرسی تلاوت قرآن کریم در مساجد محوری شهر اشاره کرد که تا به امروز نیز از استقبال شهروندان متدین این شهر روبرو شده است.

وی همچنین ابراز کرد: مشارکت و اجرای بیش از بیست افطاری ساده در پارک ها و مساجد و محلات با هدف ترویج فرهنگ اطعام نیازمندان، نیز از دیگر برنامه هایی است که در ایام این ماه انجام خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر، اجرای ده برنامه مفرح و جذاب در پارک های محوری شهر را نیز از دیگر برنامه های این سازمان برشمرد که شهروندان در مناسبت های مختلف این ماه پر برکت شاهد برگزاری آنها خواهند بود.

میرزاپور اجرای مسابقه بزرگ قرآن کریم را از مهمترین برنامه های این ماه پر برکت برشمرد و خاطر نشان شد: با هدف ترویج فرهنگ قرآن و حفظ آن در میان کودکان، نوجوانان و جوانان، این مسابقه برگزار خواهد شد و در نهایت نیز به نفرات برتر هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر در پایان صحبت های خود افزود: اجرای مسابقه بزرگ ” سلام فرمانده” با فراخوان بازخوانی و هم نوایی سرود “سلام فرمانده” نیز آغاز شده است که متولدین دهه نود می توانند با گرفتن ویدیویی از خود در حال خواندن سرود سلام فرمانده، در این مسابقه بزرگ که شامل ۴۰ جایزه ارزشمند است، شرکت کنند.

:heavy_plus_sign:گفتنی است شرکت کنندگان می توانند ویدیوهای خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۲۰۴۴۸۰۱۹ و یا آیدی @s_f_eslamshahr در یکی از شبکه های اجتماعی، (تلگرام، واتس آپ، ایتا و اینستاگرام) ارسال نمایند.