به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری:

بهره‌برداری از سه زمین چمن مصنوعی و یک باغ ایرانی

همزمان با هفته درختکاری و منابع طبیعی و در راستای اجرای طرح «اسلامشهر من»، پروژه‌های فضای سبز و ورزشی شهرداری اسلامشهر افتتاح شدند.

صبح دیروز و همزمان با هفته درختکاری و منابع طبیعی و در بیستمین هفته از اجرای طرح «اسلامشهر من» آیین افتتاح پروژه‌های فضای سبز و ورزشی شهرداری اسلامشهر با حضور امام جمعه اسلامشهر، دادستان اسلامشهر، رئیس دادگستری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران و پرسنل شهرداری برگزار شد.

بهره برداری از زمین چمن مصنوعی خیابان امامی کاشانی شهرک امام حسین(ع)، بهره برداری از زمین چمن مصنوعی بوستان بهارستان واوان، افتتاح باغ ایرانی شهرک قائمیه و بهره برداری از زمین چمن مصنوعی پارک شهید ندائی پروژه های افتتاح شده طی این آئین بودند.

محسن حمیدی شهردار اسلامشهر ضمن تبریک هفته درختکاری و منابع طبیعی، با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز در فراهم نمودن نشاط شهروندی اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری شهرداری اسلامشهر در تلاش است با استفاده از تمامی امکانات موجود با توسعه بوستان ها و رسیدگی به آنها، سطح رفاه و نشاط شهروندی را ارتقا دهد که در این راستا علاوه بر حفظ و نگهداری بوستان ها و فضاهای سبز شهری، توسعه و احداث بوستان ها و فضاهای سبز در دستور کار قرار دارد.