افتتاح فاز دیگری از پروژه کمربندی شمالی اسلامشهر

در هجدهمین هفته از اجرای طرح «اسلامشهر من» آئین بهره برداری از کمربندی شهید حاج قاسم سلیمانی (شمالی) اسلامشهر، حدفاصل تقاطع شهید بیضایی، رمپ R۲، رمپ R۳ و لوپ ۲ باحضور فرماندار، رئیس دادگستری شهرستان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار اسلامشهر و دیگر مسئولان شهرستان و شهری و اصحاب رسانه برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در آئین بهره برداری از فاز دیگری از کمربندی شهید حاج قاسم سلیمانی (شمالی) گفت: اجرای پروژه فراشهرستانی کمربندی شمالی نشان از فهم دقیق و فرامنطقه‌ای مسئولان اسلامشهری دارد.

داود حورزاده رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در این آیین با تبریک روز مهندس و خداقوت به مهندسین و متخصصین شهرداری بویژه مهندسین اجرای پروژه کمربندی شمالی اظهار داشت: پروژه رینگ پیرامونی کمربندی شمالی در منطقه یک اسلامشهر درحال اجراست، اما آثار و فوایدش برای تمام مناطق شهری و حتی شهرستان بهارستان خواهد بود.

وی با بیان اینکه احداث کمربندی شمالی یک پروژه فرا شهرستانی است، افزود: مسافرانی که قصد تردد از تهران و مسیر اسلامشهر به سمت شهرستان بهارستان و بالعکس را دارند از همین مسیر رمپ۳ که امروز افتتاح می‌شود با صرف هزینه و زمان سفر کوتاهتر عبور می‌کنند که نشان از فهم دقیق و فرامنطقه‌ای مسئولان اسلامشهری دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر، تاکیدکرد: سیاست و راهبرد شورای ششم و مجموعه مدیریت شهری از همان ابتدا بر توسعه پایدار در شهر بوده و با توجه به افزایش و سرریز جمعیت به اسلامشهر چاره‌ای جز احداث معابر جدید و ایجاد دسترسی‌های بیشتر محلی نداشت. به همین منظور پروژه ای که از دوره قبل آغاز شده بود را با نگاه ویژه و گشايش های ترافیکی در مناطق اسلامشهر تکمیل و به مرحله اجرا رساند.

حورزاده در ادامه از پیمانکار پروژه کمربندی شمالی، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا که با نگاه جهادی و روحیه انقلابی این پروژه را پیش برده اند، تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: رینگ پیرامونی اسلامشهر تا پایان پروژه در سه نقطه دیگر باقی مانده، یکی شاسی سوسنگرد از همان ابتدای خیابان سوسنگرد تا همین پل شهید بیضایی، دیگری گره‌ای که با راه آهن جمهوری اسلامی داریم و امیدواریم هرچه زودتر حل شود و یک نقطه هم تونل شهید مطهری که همه این موارد در برنامه و بودجه سال ۱۴۰۳ توسط اعضای شورای اسلامی شهر دیده شده و به تصویب رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با تقدیر از اعضای شورای شهر اسلامشهر برای تنظیم و تصویب به موقع بودجه سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: اعضای شورای شهر اسلامشهر توانستند با جلسات کارشناسی متعدد بودجه ۱۴۰۳شهرداری را در موعد مقرر به تصویب برسانند و از کمیته انطباق فرمانداری هم درخواست دارم رسیدگی به برنامه بودجه را در اولویت قرار دهند تا در ابتدای سال آتی شهرداری بتواند سریعتر موضوعات را پیگیری و پروژه ها را به ثمر رساند.

حورزاده ادامه داد: به زودی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اسلامشهر از جزئیات برنامه بودجه سال ۱۴۰۳ مفصل سخن خواهیم گفت و گزارش تشریح پروژه‌ها را خدمت آحاد شهروندان قرار خواهیم داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انشاالله در جمعه آتی شاهد جشن بزرگ سیاسی در کشورمان خواهیم بود و به یاد شهدای عزیزمان به ویژه شهید بیضایی همه ما با شور و اشتیاق پای صندوق‌های رای جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاضر شده و رای خواهیم داد.