تکلیف تعاونی منحل شده موسوم به شانجانی چه شد؟

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسلامشهر توضیحاتی را درباره آخرین وضعیت تعاونی منحل شده کارکنان شهرداری، فرمانداری و دادگستری موسوم به شانجانی ارائه کرد.

امامی در گفتگو با خبرنگار پویا مطرح نمود: نظر به انحلال این تعاونی، خرداد ماه سال ۱۴۰۱ سه نفر بعنوان هیئت تصفیه به منظور ساماندهی سهامداران و برگزاری انتخابات از سوی اداره تعاون شهرستان منصوب شدند.

وی افزود: این هیئت طبق حکم صادره تا خردادماه سال ۱۴۰۲ زمان داشتند با برگزاری مجمع، فضا را برای انتخاب اعضاء هیئت تصفیه توسط سهامداران مهیا نمایند. تا هیئت انتخابی امورات مربوطه را جهت احقاق حق مالباختگان این تعاونی پیگیری کنند.

رئیس اداره تعاون ادامه داد: علیرغم تذکر کتبی و شفاهی، هیات تصفیه انتصابی دقایق آخر اعتبار خود اقدام به برگزاری مجمع نموند که در نهایت اعتراض های واصله منجر به ابطال این انتخابات توسط انجمن مرکزی نظارت شد.

وی خاطر نشان کرد: حال طبق قانون بدلیل پایان اعتبار مدت فعالیت و عدم اجرای صحیح ماموریت محوله، هیئت تصفیه انتصابی جدید از بین نفرات کاردان و معتمد اسلامشهر معرفی شدند تا ظرف ۵ ماه این امر را به سرانجام برسانند.

اما متأسفانه در روزهای اخیر شاهد برخی حاشیه سازی های از سوی چند نفر از همان اعضای انتصابی پیشین هستیم.

امامی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری تمامی مالباختگان این تعاونی و اعضای هئیت تصفیه پیشین امورات این مجموعه پیگیری شود تا بخشی از حقوق مالباختگان این تعاونی محقق شود.