تا پایان سال جاری به بهربرداری می‌رسد:

تحویل ۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن به مردم اسلامشهر

مدیر راه و شهرسازی جنوب غرب استان تهران با اشاره به اینکه اسلامشهر نزدیک به ۶۴۰۰ نفر متقاضی واجد شرایط نهضت ملی مسکن دارد که در سامانه تأیید نهایی شده‌اند، از بهره‌برداری ۲۰۰ واحد مسکونی اسلامشهر تا پایان سال جاری خبر داد.

مجتبی صادقی با اشاره به اینکه نهضت ملی مسکن در اسلامشهر در ۳ سایت در حال انجام است، اظهار داشت: سایت شهید همت با ۲۶۸۰ واحد در عدل آباد اسلامشهر، ۸۰۰ واحدی شهید سلیمانی در واوان و سایت ۷۷۰ واحدی ملک‌آباد(شهید کلانتری) آغاز به کار کرده‌اند.

وی افزود: ۲۰۰ واحد از ۸۰۰ واحدی شهید سلیمانی با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال تحویل متقاضیان می‌شود و ۶۰۰ واحد دیگر هم با رایزنی‌های انجام شده در ماه جاری تعیین تکلیف می‌شود.

مدیر راه و شهرسازی جنوب غرب استان تهران با اشاره به جزئیات پیشرفته کار گفت: پروژه ۲۶۸۰ واحدی عدل آباد که توسط ۱۲ پیمانکار تجهیز کارگاه و گودبرداری انجام شده و از شهرداری اسلامشهر پیگیر اخذ پروانه‌های ساختمانی هستیم که در هفته جاری انجام می‌شود.

صادقی ادامه داد: پروژه ۷۷۰ واحدی ملک‌آباد (سایت شهید کلانتری) در ده عباس که کارگزار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، موضوعاتی با آستان مقدس امام داشتیم که با مدیریت مجموعه شهرستان فرماندار، نماینده محترم مجلس، دستگاه قضا و پیگیری‌های مدیرکل راه و شهرسازی تهران مرتفع و در حال حاضر عملیات اجرایی ژئوتکنیک و خاکشناسی آن در حال انجام است.