بازدید سرزده فرماندار اسلامشهر از اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی

فرماندار شهرستان اسلامشهر ضمن بازدید سرزده از اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی ضمن تاکید بر ضرورت «نظارت مستمر بر بازار» و «برخورد با هرگونه گرانی»، «مدارا کردن با مردم» و «رعایت انصاف» را از جمله انتظارات از بازاریان و کسبه شهرستان دانست.

حسین حبیبی همچنین در جمع اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف با اشاره به نقش و جایگاه کسبه و بازاریان شهرستان در زمینه فرهنگسازی در جامعه گفت: در شرایط اقتصادی که ناشی از تحریم های ظالمانه بر بازار حاکم است «مدارا کردن با مردم» و «رعایت انصاف» از جمله انتظاراتی است که همه ما از بازاریان و کسبه شهرستان داریم.

فرماندار اسلامشهر در ادامه به بررسی مشکلات و موانع پیش روی کسبه و بازاریان پرداخت و خواستار مشخص شدن اهم مشکلات از سوی اتاق و انتقال آن به مراجع دست‌اندرکار شد تا به این وسیله زمینه برای اعتلای اقتصاد بازار در شهرستان فراهم شود.

وی همچنین با حضور در دفاتر اتحادیه‌ها، ضمن تقدیر از فعالیت‌های سازنده، خواستار توجه جدی‌تر هیئت مدیره اتحادیه‌ها به نحوه‌ی فعالیت کسبه شد و تصریح کرد: انتظار می‌رود اتحادیه‌ها با بررسی همه جوانب موجود، مشکلات و موانع را شناسایی کرده و مسیر فعالیت کسبه و بازاریان را هموار کنند.

گفتنی است امید ابراهیمی؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار و حسینی؛ رئیس اداره صمت در این بازدید، فرماندار اسلامشهر را همراهی کردند.