داود حورزاده:

بهره برداری از چهار پروژه ورزشی برای اسلامشهری ها

رئیس شورای شهر اسلامشهر در مراسم نواختن زنگ ورزش با ابراز اینکه این شهر همیشه شهر قهرمانان ورزشی باقی خواهد ماند، گفت: با تلاش شبانه روزی هیئت های ورزشی، هر روز شاهد درخشش ورزشکاران اسلامشهری در دنیا هستیم.

رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در مراسم نواختن زنگ ورزش به مناسبت هفته ورزش و تربیت_بدنی، با حضور رییس و پرسنل اداره ورزش و جوانان، روسای هیئت های ورزشی و همچنین قهرمانان رشته های مختلف ورزشی، ضمن عرض تبریک و خداقوت به خانواده های اسلامشهری که فرزندانی تربیت کردند که در حوزه های مختلف ورزشی قهرمان شده اند، گفت: هر وقت که فضای مجازی را باز می کنیم شاهد درخشش قهرمانان ورزشی در سطح ملی و جهانی هستیم و این افتخارات عظیم را مدیون برنامه ریزی های اداره ورزش و جوانان و تلاش های هیئت های ورزشی در اسلامشهر هستیم.

حورزاده با خاطر نشان شدن اینکه اسلامشهر از سالهای گذشته به عنوان شهر قهرمانان ورزشی و حافظان قرانی شناخته شده است، افزود: قطعا با همت مدیران ورزش و حمایت های مدیریت شهری اسلامشهر، همچنان با این عنوان پا برجا خواهد بود.

وی تلاش مدیریت شهری اسلامشهر بر توسعه زیرساخت های ورزشی در اسلامشهر را خاطر نشان شد و گفت: امروز شاهد هستیم که در این شهر قهرمان پرور چهار پروژه ورزشی؛ زمین چمن مصنوعی شهرک امام حسین(ع)، زمین تخصصی والیبال ساحلی در شهرک قائمیه، زمین چمن مصنوعی و پیست دوچرخه سواری به همراه جاده تندرستی در واوان به بهره برداری رسید.

رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در پایان صحبت های خود ابراز کرد: مدیریت_شهری اسلامشهر در کنار ورزشکاران و قهرمانان این شهر خواهد بود و از ابدای فعالیت شورای دوره ششم با اجرای پروژه های متعدد ورزشی بر این موضوع تاکید داشته است.