بازدید استاندار تهران از پروژه های ساخت مسکن شهرستان اسلامشهر

پیشرفت ۴۰ الی ۸۰ درصدی واحدهای مسکن ملی

استاندار تهران ظهر روز یکشنبه 22 مرداد با همراهی میر محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر از پروژه های ساخت مسکن شهرستان از جمله پروژه های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن بازدید کرد.

علیرضا فخاری در سخنانی در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید انجام شده از پروژه ۸۰۰ واحدی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی( اقدام ملی مسکن) اظهار داشت: ۲۰۰ واحد از این پروژه بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته و امیدواریم در کوتاهترین زمان ممکن این واحدها تحویل مردم شود.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ واحد دیگر این پروژه نیز نزدیک ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: مقرر شد موانعی که پیمانکار این پروژه با آن مواجه است به ویژه مشکلات بانکی در ستاد تسهیل استانداری تهران مطرح و برای رفع آن تصمیم‌گیری شود تا موانع تکمیل این واحدهای مسکونی نیز برطرف شود.

استاندار تهران همچنین با اشاره به بازدید صورت گرفته از سالن ورزشی چندمنظوره در شهرک امام حسین(ع) افزود: جهت تسریع در تکمیل این سالن که در یکی از مناطق کم برخوردار اسلامشهر قرار دارد باید همکاری‌هایی که لازم است در حوزه وزارت راه و شهرسازی با شهرداری اسلامشهر انجام شود تا در اسرع وقت این پروژه به‌عنوان یک هدیه در اختیار مردم قرار گیرد تا بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی ادامه داد: تکمیل سوله بحران که از پروژه های بازآفرینی شهری در شهرک امام حسین(ع) است نیز جزو موارد ضروری این منطقه است چرا که در بافت فرسوده ای قرار دارد که قریب به ۱۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است.