دستور رئیس شورای تأمین اسلامشهر برای برخورد با هنجارشکنان

در پی درخواست های متعدد مردمی در مورد برخورد با هنجارشکنی معدود افراد غافل در معابر و کسبه، فرماندار اسلامشهر در نامه هایی جداگانه به فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر و رئیس اتاق اصناف خواستار برخورد قانونی با هنجارشکنان شد.

فرماندار اسلامشهر در بخشی از این نامه ها آورده است: علیرغم همراهی قاطبه کسبه و بازاریان شهرستان و همچنین رعایت نجیبانه موازین شرعی توسط قاطبه بانوان شهرستان، اصرار برخی بر عدم رعایت اصول ارزش‌های والای اسلام در معابر پر تردد و اماکن موجب گلایه و دغدغه خاطر آحاد مردم شریف شده است.

وی در ادامه افزوده است: لذا شایسته است ضمن افزایش نظارت بر واحدهای صنفی با اولویت کافه ها، سفره خانه ها و رستوران ها و حضور میدانی عوامل فراجا در خیابان های پر تردید مانند باغ فیض، صیاد شیرازی و‌…، اعمال قانون در معابر، اصناف و خودروها با جدیت بیشتر صورت بگیرد.

فرماندار در پایان نیز بیان کرده است که: قطعاً این هنجارشکنی ها که عموماً از سر غفلت و ترویج بیگانگان صورت می گیرد با برخورد صحیح و مدبرانه برطرف خواهد شد.

طبق این نامه ها از اتاق اصناف نیز خواسته شده است که تا اطلاع ثانوی از صدور مجوز آغاز به کار کافی شاپ، سفره خانه و باغ تالارهای جدید بدون هماهنگی کمیسیون نظارت بر اصناف خودداری گردد.

پی نوشت: البته باید منتظر ماند و دید نهادهای فرهنگی شهرستان و شورای فرهنگ عمومی چه برنامه ای برای وضعیت موجود دارد؟