مقابل مردم ایستاده اید؟

فرار از صحن شورا ، حمله در فضای مجازی

چند خطی در رابطه با بیست و یکمین جلسه شورای شهر اسلامشهر و فرار خانم مسرور از حل مشکل مردم، و حملات مجازی به دیگر عضو شورا شهر با گروه پنجی ها

از مهمترین مسئله ای که در این جلسه رخ داد بررسی لایحه دوفوریتی رفع معارض و تملیک و تعریض خیابان امام حسن مجتبی بود، که لایحه در مورد تملیک یکی از ملک های موجود در طرح که خانواده ای آسیب دیده در آن زندگی می کردند و بخاطر شرایط خاص آن خانواده و جلوگیری از ضرر و زیان وارده به قید فوریت به جلسه صحن آمد اما
اواخر این جلسه که با حضور ۶ نفر از اعضای شورای شهر برگزار می شد با اقدامی عجیب مواجهه شد و خانم عضو شورای شهر با بررسی این لایحه مخالفت کرد و در همین راستا نیز برای از حد نصاب انداختن جلسه و عدم تصویب این لایحه جلسه را ترک کرد.

اما چند سوال اگر لایحه دو فوریتی ارائه شده برای مراکز قدرت و ثروت بود باز هم با آن مخالفت می شد و یا چون برای یک خانواده مستضعف و دارای فرزند معلول بوده است برای خانم عضو شورای شهر بدون اولویت و سخت بود که چند دقیقه ای برای حل مشکل مردم در جلسه حاضر باشد؟

سوال دوم این که خانم مسرور به عنوان نماینده مردم چه کاری مهمتر از رسیدگی به حل مشکلات مردم دارد که بررسی لایحه دو فوریتی و مهمی که به زندگی و سرپناه یک خانواده آسیب دیده مربوط است را رها می کند و جلسه را ترک می کند؟

اینکه در صحن شورا از وظیفه ذاتی خود که خدمت به مردم است فرار کنیم و با عده ای خبرنگار نما در فضای مجازی شروع به جو سازی و حمله به دیگر اعضا کنیم رسالت شوراست؟

متاسفانه در سایه عدم نظارت مسئولین بر رسانه های شهر ، گروه پنجی های پروژه بگیر جای خادم و خائن به مردم را به راحتی در رسانه ها عوض می کنند ، آیا وظیفه خبرنگار دفاع از حقوق مردم است یا جریان سازی بر علیه خدمت به مردم؟ مقابل مردم ایستاده اید؟

در پایان نیز باید گفت که با پیگیری های داوود حورزاده در انتهای جلسه با حضور مجدد دو عضو دیگر شورا این لایحه دو فوریتی تصویب و مراحل حل مشکل این خانواده انجام شد.که علت اصلی حجمه های رسانه ای به جناب حورزاده در روز های اخیر همین اصرار حل فوری مشکل این خانواده بود….

بزودی اسناد_مهمی در مورد گروه پنجی های پروژه بگیر و برنامه های تهدید و تخریبشان منتشر خواهد شد ….