جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور گسترده مردم در اسلامشهر برگزار شد

جشنواره مردمی فیلم عمار برای چهارمین سال متوالی در اسلامشهر با حضور گسترده مردم و مسئولین و اکران مستند سلام مهربون برگزار شد.

حجت الاسلام حمزه محمدی سخنران جشنواره مردمی فیلم عمار با بیان ویژگی های شخصیت عمار گفت: جشنواره عمار یعنی حرف جبهه حق را با بیان هنری و بیانی که جهان امروز نیاز دارد به تصویر بکشیم.

وی ادامه داد: جشنواره عمار متولی یک حرکت بزرگ و مردمی برای رساندن پیام صحیح انقلاب و پیام های الهی و معنوی و مهدوی است‌ و باید برای این وظیفه تلاش کرد و همه کسانی که در این زمینه نقش دارند و میتوانند کار هنری انجام دهند باید در میدان حضور پیدا کنند و با تلاش و کوشش، آن مفاهیم اصیل و نابی که در اختیار داریم را با کار های هنری و رسانه‌ایی به گوش دنیا،جوانان و مردم خودمان برسانیم.

حجت الاسلام محمدی در رابطه با مستند سلام مهربون و زندگینامه شهید محمود شفیعی بیان کرد: یکی از افتخارات شهرستان ما حضور چنین شهدا و ستارگانی ارزشمند و نورانی هست که همه ما مدیون آنها هستیم و باید کار را با تبعیت از مسیر شهدا تمام کنیم و در این راه نترسیم و دچار تزلزل در اراده و عقیده نشویم.

در ادامه برنامه نیز با اکران مستند سلام مهربون اثری در رابطه با زندگی شهید مدافع حرم حاج محمود شفیعی از کارگردان این مستند فرشاد یحیایی و پدر بزرگوار شهید شفیعی تقدیر شد.

جشنواره مردمی فیلم فجر برای چهارمین سال متوالی در شهرستان اسلامشهر به همت محله امام رضا علیه السلام و سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر و مشارکت جبهه فرهنگی اجتماعی جنوب غرب استان تهران ، سپاه سید الشهدا اسلامشهر برگزار شد.

گزارش ویدئویی برنامه را در اینجا ببینید

گزارش تصویری برنامه را در اینجا ببینید