در دیدار شریفیان و رئیس بنیاد شهید:

پیگیری مسائل بنیاد شهید و امور ایثارگران اسلامشهر

در این نشست مسئله به روزرسانی پرونده های ایثارگری در بنیاد شهید اسلامشهر و تسهیل شرایط استفاده از خدماتی مثل کارت حکمت و بیمه تکمیلی مطرح شد.

نماینده مردم تهران در مجلس از نشست با رئیس بنیاد شهید و استقبال ایشان با پیشنهاد استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی برای رسیدگی به مسائل خانواده شهدا خبر داد و گفت: در این نشست مسئله به روزرسانی پرونده های ایثارگری در بنیاد شهید اسلامشهر و تسهیل شرایط استفاده از خدماتی مثل کارت حکمت و بیمه تکمیلی مطرح شد.

مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مورد جزئیات مسائل مطرح شده در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: رسیدگی و توجه به مسائل ایثارگران و خانواده معظم شهدا از مهم ترین اموری است که همه مدیران و مسئولان باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند چرا که زنده نگه داشتن روح ایثار و شهادت، حفاظت از ارزش‌های متعالی در نظام مقدس و کشور ماست.

وی ادامه داد: موضوع معیشت، اشتغال، امکانات و خدماتی که از طرف این بنیاد به ایثارگران و خانواده معظم شهدا ارائه می شود محور اصلی این گفت و گو و نشست بود که مورد بررسی قرار گرفت.

این نماینده مجلس ادامه داد: در این دیدار پیشنهاد استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی برای رسیدگی به مسائل خانواده شهدا مطرح شد و مورد استقبال آقای قاضی زاده رئیس بنیاد شهید قرار گرفت به این نحو که ظرفیت‌های مردمی با هدف ترویج فرهنگ قدردانی و گرامیداشت ایثارگران فعال شود.

شریفیان یادآور شد: مسائل حوزه مسکن و ازدواج و تسهیلات مرتبط با آن و همچنین مسئله به روزرسانی پرونده های ایثارگری در بنیاد شهید اسلامشهر و بهبود شرایط استفاده از خدماتی مثل کارت حکمت و بیمه تکمیلی هم طی مکاتباتی با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح شد.