حل مشکل آب اولویت اساسی مردم واوان

فرماندار اسلامشهر بر ضرورت تسریع در تکمیل خط انتقال آب از مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی گلدسته و مخزن ۵ هزار متر مکعبی واوان جهت بهبود تامین آب شرب در شهرستان تأکید کرد.

فرماندار اسلامشهر در جلسه ای که با حضور ابراهیم یزدیان مدیرعامل شرکت آبفای جنوب غرب استان تهران در خصوص بررسی مسائل و اولویت های این شرکت در زمینه بهبود خدمات‌دهی به مردم شهرستان اسلامشهر در ایام اوج مصرف برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به خشکسالی‌های اخیر سپری کردن ماه‌های پر مصرف سال نیازمند تعامل دو سویه مردم با مجموعه آب و فاضلاب است.

حبیبی با اشاره به اهمیت پاسخگویی مناسب مجموعه آب و فاضلاب به مردم در مواقعی که با افت فشار آب مواجه هستیم، افزود: شرکت آب و فاضلاب اقدامات شبانه روزی برای تداوم آبرسانی به مشترکین را به مردم اطلاع رسانی کند.

وی با بیان اینکه مصرف بهینه آب توسط مردم در این شرایط و روزهایی که با افزایش دما و افزایش مصرف آب مواجه هستیم بسیار مهم است، ادامه داد: در کنار اجرای پروژه های عمرانی و فنی توجه به اقدامات فرهنگی و تبلیغی جهت ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب نیز باید جزء اولویت های شرکت آب و فاضلاب باشد.

همچنین یزدیان با ارائه گزارشی از اقدامات شبانه روزی این شرکت برای رفع افت فشار آب در برخی محلات در روز گذشته در اسلامشهر به تشریح آخرین وضعیت پروژه های در دست اجرای آب و فاضلاب در اسلامشهر پرداخت و گفت: در تلاش هستیم با تکمیل خط انتقال آب از مخزن گلدسته به اسلامشهر و تکمیل مخزن واوان تا تیرماه، وضعیت آبرسانی به مردم اسلامشهر را ارتقا دهیم.