حضور وزیر کشور در اسلامشهر و تجلیل از خانواده ۳۵ شهید مدافع حرم فاطمیون

احمد وحیدی وزیر کشور عصر جمعه دوم اردیبهشت ماه در اسلامشهر حضور یافت و از خانواده ۳۵ شهید مدافع حرم فاطمیون تجلیل به‌عمل آورد.

وزیر کشور در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون اسلامشهر گفت: استکبار جهانی از وحدت میان ملت‌های مسلمان به شدت ناراحت بوده و در بین آنها تفرقه و نفاق می اندازند.

احمد وحیدی ضمن تسلیت سالروز شهادت مولی الموحدین حضرت علی( ع) با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدای مدافع حرم در جامعه، سربلند در راه دفاع از حریم حرم اهل بیت(ع) شناخته می‌شوند، گفت: امروز خانواده‌های شهدای مدافع حرم فاطمیون که در کنار ملت ایران و به دور از وطن خود زندگی می‌کنند، مسائل و مشکلاتی دارند که باید مسئولین امر با عزم جدی نسبت به رفع آنها گام برداشته و باری از روی دوش این خانواده‌ها بردارند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه دنیای استکبار و شیاطین در زمین از این همه مجاهدت و سربلندی و پیوند در بین ملت‌های مسلمان ناراحتند، گفت: با توجه به اینکه امروز دو ملت ایران و افغانستان با یک شعار و وحدت کلمه و با یک خواسته در کنار هم هستند، استکبار جهانی تلاش می کند با ایجاد تفرقه بین مسلمانان مانع از وحدت و یکپارچگی ملت‌های مسلمان شود.

وحیدی وحدت میان ملت‌های ایران و افغانستان را ناشی از اعتقادات دینی مردم این دو کشور برشمرد و افزود: ایادی استکبار جهانی از وحدت میان حکومت‌های اسلامی به شدت ناراحتند که مرتکب چنین جنایت‌هایی می‌شوند که نتیجه آن جز افزایش اعتقادات و پافشاری بر ایمان آنها حاصلی ندارد و ملت‌های مسلمان مستحکم‌تر می‌شوند.