جلسه فوق العاده ستاد تنظیم بازار به ریاست فرماندار

فرماندار اسلامشهر صبح امروز در جلسه فوق العاده ستاد تنظیم بازار که در اداره جهاد کشاورزی برگزار شد گفت: برنامه ریزی های لازم انجام شده تا اقلام پرمصرف در روزهای پایانی سال از جمله مرغ، میوه، آجیل و... به میزان کافی در دسترس مردم باشد.

حسین حبیبی در سخنانی در این جلسه با اشاره به اهمیت رصد و نظارت مستمر بر بازار شهرستان اظهار داشت: امسال بسیج اصناف نیز جهت نظارت بر بازار شهرستان به کمک تعزیزات حکومتی،اتاق اصناف و اداره صمت آمده که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت مرغ زنده، افزایش تقاضای بازار و کاهش کشتار مرغ در کشتارگاهها باعث افزایش قیمت آن در دو روز اخیر شده افزود: با توجه به تعطیلات پیش رو بیش از ۲۵ تن مرغ گرم برای توزیع در شهرستان تامین شده تا کمبودی در این زمینه در بازار رخ ندهد.

فرماندار اسلامشهر همچنین به توزیع ۲۵ تن برنج و ۱۵۰ تن مرغ منجمد در شهرستان با اولویت محلاتی همچون طالقانی، مسکن مهر، شهرک امام حسین(ع)، عدل آباد قائمیه و… اشاره کرد و ادامه داد: ۶۰ تن مرغ منجمد نیز امروز با هدف ایجاد تعادل در بازار در نقاط مختلف شهرستان از جمله محلات کم برخوردار توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: در دو روز گذشته ۶۰ تن پرتقال، سیب زرد و سیب قرمز با نرخ مصوب دولتی توسط اداره تعاون روستایی شهرستان توزیع شده و با توجه به هماهنگی های صورت گرفته بسته به نیاز و تقاضای بازار میوه با نرخ دولتی در دو روز پایانی سال تامین خواهد شد.

حبیبی به تامین روغن و شکر مورد نیاز قنادی های شهرستان در هفته های اخیر نیز اشاره کرد و گفت: فعالیت قنادی های شهرستان نیز به صورت محسوس و نامحسوس نظارت می شود تا مشکلی در بازار شیرینی وآجیل شهرستان رخ ندهد.