هشت تیم بازرسی برای نظارت روزانه بر بازار شهرستان

سرپرست فرمانداری اسلامشهر از آغاز فعالیت کمیته اقدام مشترک ستاد تنظیم بازار شهرستان با هدف افزایش نظارت بر بازار شهرستان خبر داد.

حسین حبیبی در نخستین جلسه کمیته اقدام مشترک ستاد تنظیم بازار شهرستان این کمیته با بیان اینکه تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم و همچنین تشدید نظارت بر قیمتها و رعایت عدالت در توزیع اقلام با نرخ دولتی در شرایط کنونی از اهمیت بالایی برخوردار است،گفت: بخش عمده بازاریان شهرستان کسبه منصف ومتدین هستند که از آنان به عنوان حبیب خدا یاد می شود.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم برخی افراد با گرانفروشی مردم را نسبت به سایر کسبه و بازاریان شهرستان بدبین کنند، افزود: از این پس هشت تیم بازرسی و نظارت به صورت روزانه بر بازار شهرستان نظارت خواهند داشت.

سرپرست فرمانداری اسلامشهر بر ضرورت برخورد جدی و قانونی با متخلفان اعم از گرانفروشان و… تاکید کرد و گفت: اکیپ های بازرسی مشتکل از نیروهای بسیج اصناف و اداره صمت با اولویت واحدهای صنفی عمده فروش و فروشگاههای زنجیره ای در سطح شهرها و روستاهای شهرستان فعالیت خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره نحوه توزیع اقلام سهمیه ای شهرستان با نرخ مصوب دولتی نیز اظهار داشت: در این خصوص نیز از نیروهای اجرایی بسیج اصناف با نظارت و هماهنگی فرمانداری، اداره صمت و اتاق اصناف استفاده خواهد شد.