هیچ خط قرمزی در زمینه مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز نداریم

سرپرست فرمانداری اسلامشهر گفت: هیچ ملاحظه و خط قرمزی در زمینه مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان نداریم و مدیران مربوطه باید با جدیت به وظایفشان در این حوزه عمل کنند.

حسین حبیبی در جلسه پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز با بیان مطلب فوق اظهار داشت: وضعیت مناسبی در حوزه ساخت و ساز در شهرستان حاکم نیست، مردم گلایه مند هستند و بعضاً تخلفاتی صورت می گیرد که جان مردم را به مخاطره می اندازد.

وی با بیان ینکه مهمترین اصل در این حوزه، پیشگیری از تخلف و ساخت و ساز غیر مجاز است، گفت: دستگاههای متولی نباید اجازه دهند بنای غیر مجازی ساخته شود. تخریب ساخت و ساز غیر مجاز به تلف شدن سرمایه کشور و اموال مردم می انجامد.

سرپرست فرمانداری اسلامشهر ضمن قدردانی از مدیران و کارشناسانی که به درستی به وظایفشان در زمینه مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز عمل می کنند بر ضرورت برخورد قاطع با مدیران متخلف و سهل انگار در این حوزه تاکید کرد و ادامه داد: دستگاههای ذیربط باید به گونه ای عمل کنند که هیچ متخلفی احساس امنیت نداشته باشد.

حبیبی در پایان گفت: جلسات ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز علاوه بر فرمانداری در بخشداری ها نیز برگزار خواهد شد و موضوعات مربوط به هر یک از بخش ها به صورت ویژه بررسی و پیگیری می شود.