محمد عبادی دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران انتخاب شد

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با اکثریت آرا توسط اعضای شورا انتخاب شد.

 سی و چهارمین جلسه شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به میزبانی واحد تهران مرکزی با حضور حجت‌الاسلام مرتضی جلیلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی، علی عزتی رئیس اداره قرآن و عترت نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولان و کارشناسان کانون‌های قرآن و عترت واحدهای دانشگاهی استان تهران برگزار و پس از رأی‌گیری محمد عبادی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با بیشترین رأی به عنوان دبیر جدید شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران انتخاب شد.

پیش از این ناصر رضایی از واحد شهر قدس به مدت چهار سال دبیری شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران را برعهده‌ داشت.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این نشست اظهار کرد: با توجه به آیه شریفه ۵۷ سوره مبارکه یونس «یا ایها الناس قد جاءکم موعظه من ربّکم…»، خداوند قرآن را اینگونه توصیف می‌کند که این کتاب پند و موعظه‌ای برای مردم است، شفادهنده دل‌هاست و انحرافات و بیماری‌های اعتقادی و اخلاقی انسان‌ها را شفا می‌دهد.

جلیلی یادآور شد: پند و اندرز برای مردمی بوده که دنبال هدایت هستند و در نهایت رحمت برای مؤمنان است.

وی خطاب به حاضران در جلسه گفت: مایه فخر و مباهات است که افتخار خادمی قرآن را دارید و این توفیق نصیب شده تا بتوانید در راستای اعتلا و تبیین فرهنگ قرآنی به دانشجویان، نقش مهم و تأثیرگذاری داشته باشید.