در تامین کالاهای اساسی دغدغه ای نداریم / بازرسی نا محسوس شهروندان برای تنظیم بازار

سرپرست فرمانداری اسلامشهر گفت: با تلاش و همکاری اعضای شورای تامین اقدامات لازم برای رشد شاخص های امنیتی شهرستان اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پویا نیوز حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر در جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: فعالیت های صورت گرفته توسط این نهاد پس از پذیرش مسئولیت، طوری بوده که مردم شهرستان احساس کنند مناطقی چون،چهاردانگه، احمدآباد و اسلامشهر در یک هم افزایی و هم پوشانی یکسان هستند و مشکلات آنها با یک دید بررسی خواهد شد و فرماندار برای همه آنها است که نتیجه این امر وجود اسلامشهری یکپارچه خواهد بود.

فرماندار اسلامشهر تولید را باطل السحر تحریم برشمرد و گفت:در شهرستان در بخش تامین کالا های اساسی دغدغه ای نداریم و فقط باید در قسمت توزیع و نظارت بر قیمت ها دستگاه های ذیربط وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و در این باره علاوه بر نظارت های لازم به سمت تشکیل تیم های بازرسی نامحسوس از شهروندان نیز رفته ایم.

وی اظهار داشت: کل شهرستان محدوده فعالیت ما است نه فقط منطقه استقرار و در همین راستا مدیران ادارات باید با حضور میدانی خود در بین مردم نشان دهنده حرکتی جهادی در رفع مشکلات موجود باشند.

فرماندار اسلامشهر افزود: سلامت و شفافیت کاری باید در عملکرد ادارات برقرار باشد و از انجام فعل یا ترک فعلی که بخواهد تلاش صورت گرفته را در مظان اتهام قرار دهد باید دوری جُست.

با توجه به در پیش بودن هفته پژوهش حبیبی تصریح کرد: کاری تحقیقی و علمی با چشم اندازی یک تا سه ساله برای بهبود وضعیت شهرستان در حال انجام است که از ۱۲ گروه از افراد حقیقی و حقوقی در این زمینه دعوت خواهد شد تا نظراتشان را عنوان کنند و پس از جمع بندی برنامه ای مدون و عملیاتی تهیه گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه علیرغم تلاش شایسته نانوایان زحمتکش مردم از برخی نانوایی ها گله مندند گفت: با توجه به ارتباط روزانه مردم با نانوایی ها باید با محوریت شورای آرد و نان تصمیمات اصولی برای ارتقاء کیفیت نان و برخورد با کم فروشی و گران فروشی در برخی نانوایی ها اتخاذ شود تا رضایت نسبی مردم در این زمینه ایجاد شود.