بزودی ۵۰ میلیارد به بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی تزریق خواهد شد

به گزارش خبرنگار پویا نیوز منصوری در بازدید از پروژه ساخت بیمارستان ۴۰۰ تخته خوابی اسلامشهر گفت : مسئله سلامت و امنیت دو مقوله اولویت دار است که متاسفانه زیر ساخت های بهداشتی و درمانی در اسلامشهر مناسب نیست.

وی با بیان اینکه اسلامشهر افزایش جمعیت چشمگیری در سال های گذشته داشته است افزود: زیر ساخت های سلامت و بهداشت و درمان در اسلامشهر خیلی پاسخگو نیست، بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی اسلامشهر پروژه مهمی است که بیش از ده سال از شروع آن گذشته است و اخیرا با تلاش مسئولین شهرستانی و نماینده محترم (مهدی شریفیان) سرعت گرفته است.

وی در مورد تامین مالی این پروژه افزود: ما خودمان را موظف می‌دانیم هم در برنامه و بودجه و اعتبارات سال آینده در منابع ملی کمک کنیم و سقف رقمی که برای این پروژه دیده شده اضافه شود و هم به اندازه توان استان از محل بند ذیل تبصره ۸ قانون بودجه بتوانیم کمکی به این پروژه انجام دهیم.

وی در مورد جلوگیری از تعطیلی ایم پروژه و ادامه کار گفت:‌ پروژه بیمارستان اسلامشهر پروژه فعالی است و وضعیت فعلی کار خوب و مناسب است، ولی نقطه آسیب و جدی همه پروژه های کشور مسئله منابع است و این پروژه ام از این موضوع مستثنا نیست.

وی در ادامه افزود : اما در تصمیمی که با آقای شریفیان گرفتیم ان شا الله همین هفته جلسه ای رو با دکتر میرکاظمی خواهیم داشت تا در گام اول ۵۰ میلیارد تومان به پروژه تزریق کنیم تا جلوی کاهش سرعت انجام کار را بگیریم.

وی در مورد زمان بندی اعلام شده برای اتمام ساختمان بیمارستان نیز افزود: نسبت به زمان بندی اعلام شده مبنی بر اتمام بنا در برج ۵ سال ۱۴۰۱ نشدنی نیست ولی با توجه به منابع و وضعیت فعلی پروژه خیلی مشکل میدانم این امر را ، اما خود ما هم از منابع استانی کمک می کنیم که پروژه متوقف نشود.

وزی