اسلامشهر در انتظار فرمانداری برای انجام کار های بر زمین مانده

با توجه به پایان کار دولت گذشته و عدم داشتن انگیزه کافی در برخی افراد و مسئولین شهرستانی، ضرورت دارد استاندار تهران هر چه سریعتر نسبت به معرفی فرمانداری جوان ، پر تلاش و جهادی برای اجرای برنامه های دولت اقدام کند

با انتصاب مهندس محسن منصوری به عنوان استاندار تهران گمانه زنی ها درخصوص انتصاب و معرفی فرمانداران شهرستانهای استان تهران قوت گرفته و طیف ها و گروه ها رسانه های مختلف هر کدام به معرفی افراد مختلف پرداخته و آنها را نقد و یا تایید می کنند.

در این بين در اسلامشهر نیز،گروها و مجموعه های انقلابی و معتمدین مردمی هر کدام با توجه به احساس تکلیف و شناخت نسبت به افراد ارزشی اقدام به معرفی آنها از کانال‌های مختلفی به استان نموده اند که شهرستان اسلامشهر با معرفی ۶ نفر از نیروهای انقلابی و ارزشی و بومی خود بی صبرانه منتظر تعیین تکلیف نماینده دولت برای شروع بکار فرد اصلح می باشد .

اما در این ميان با وجود ۶ گزینه بومی و چندگزینه غیربومی، شنیدها حاکی از آن است که استاندار تهران هنوز به جمع بندی نهایی در خصوص فرد خاصی نرسیده است.

اما نکته قابل ذکر این است که ابتدا شهرستان اسلامشهر به عنوان یکی پرجمعیت ترین مناطق کشور نیازمند فرمانداری بومی و متخصص که به مسائل این شهرستان آگاه بوده و مسلط باشد دارد،چیزی که در بین شش گزینه مطرح بومی کاملا دیده مي شود،گزینه هایی که از افراد خوش سابقه و خدمت گذار و مورد نظر و تایید امت حزب الله و آحاد مردم شهرستان هستند.

نکته دیگر اين است که با توجه به پایان کار دولت گذشته و عدم داشتن انگیزه کافی در برخی افراد و مسئولین شهرستانی، ضرورت دارد استاندار تهران هر چه سریعتر نسبت به معرفی فرمانداری جوان ، پر تلاش و جهادی برای اجرای برنامه های دولت اقدام کند تا با خدمت به مردم در جهت امید آفرینی در جامعه و #حل مشکلات فراوان مردم گامی جدی بردارد‌.