فرماندار اسلامشهر از افتتاح بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: با بیش از ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی و تأمین انشعاب در آستانه بهرهبرداری هستیم.