نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس گفت: شرکت لوله و ماشینسازی ایران به خاطر آلودگیهای زیستمحیطی و بر اساس توافقات انجام شده و در راستای تحقق خواست مردم باید از چهاردانگه منتقل شود.