مجتمع های گردشگری و تفریحی اسلامشهر به شهرداری واگذار شد

با مساعدت کریمی رئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی اسلامشهر و پیگیری دفتر مجمع نمایندگان استان تهران، 3 مجتمع گردشگری و تفریحی سطح شهر طبق تفاهم نامه ای مشترک به صورت دائمی به شهرداری اسلامشهر واگذار گردید.

یکی از این مراکز واقع در میدان قائم اسلامشهر، در اوایل مهر ماه امسال در سایه غفلت و عدم رسیدگی مسئولین آتش گرفت و تعطیل شد،حال امیدواریم این واگذاری باعث رونق و فعالیت این مراکز شود.