جا به جایی مدیران شهری جزء اختیارات شهردار است

محسن حمیدی شهرداری اسلامشهر با بیان اینکه طبق صراحت قانون تصمیم گیری در موضوعات مربوط به جابجایی مدیران شهرداری جزو اختیارات شهردار می باشد تاکید کرد قطعا برای اداره بهتر امور شهر از ظرفیت‌های بالقوه در انتخاب افراد استفاده خواهد شد.

حمیدی با اشاره به اینکه شهرداری اسلامشهر از نظر منابع انسانی و وجود نیروهای کاربلد و کاردان جزء شهرداری های پیشرو در سطح استان می باشد تاکید نمود در انتخاب مدیران، سعی ما بر این خواهد بود از توان و ظرفیت نیروهای داخلی استفاده کنیم و طبیعی است که در این زمینه و برای حصول انتخاب اصلح بهتر است از آرا و نظرات معتمدین و دلسوزان شهر نیز استفاده شود اما در هر صورت تصمیم گیرنده نهایی در موضوع مربوط به جابجایی و انتصاب مدیران شهرداری بر اساس نص صریح قانون صرفا از اختیارات شهردار می باشد .